به سایت ما خوش آمدید . امیدوارم لحظات خوشی را درسایت ما سپری نمایید .

خوش آمدید

این توضیحات و عنوان از ویرایش قالب ، قابل تغییر است.

مکان تبلیغات شما

امکانات وب

پر مخاطب ها

    عضویت

    نام کاربري :
    رمز عبور :

    در معماری چنانچه قابل اثبات است ابتدا ماهیت و مفهوم وجود دارد، بعد ماده خلق می شود یعنی آنچه که تصور نامیده می شود شکل وجود به خود می گیرد و سرانجام تصویر این تصور به بیرون ذهن منتقل می شود. ذهن ما از یک جهت مانند یک تخته سیاه در آتلیه معماری دانشکده مان می باشد که ابتدا روی آن خطی ترسیم نشده است اما به تدریج و مرحله به مرحله با گذراندن واحدهای ترکیب و مقدمات و هندسه و دیدن مجله ها و فضاهای متفاوت، نمادهایی را بر روی این تخته خالی از هر گونه خط و هندسه ترسیم می نماییم. پس دیدن، نگاه کردن و اندیشیدن در معماری بسیار حائز اهمیت می باشد. در این تحقیق بر آنیم که با بررسی فضاهای تشکیل دهنده یک دانشکده معماری، آموزش معماری، دانشجوی معماری و ارتباط آنها با فضا و پیرامون خود، به ضوابط و معیارهایی دست پیدا کنیم که طراح را در یافتن راه حل نهایی یاری رساند فرم زمین علی رغم اهمیتی که در نظام بافت های شهری داشته، امروزه کمتر مورد توجه است،

    admin
    دوشنبه 26 خرداد 1399 - 14:44
    بازدید : 205
    برچسب‌ها :

    اگر دچار عدم تعادل تیروئید هستید یک برنامه غذایی سالم می تواند کمک کند بدترین علائمتان نیز التیام بیابد. توصیه می کنیم تا جای ممکن از غذاهای ارگانیک استفاده کنید. عملکرد تیروئید به مواد مصنوعی شیمیایی بسیار حساس است و وقتی چنین موادی در غذا، هوا و آب کاهش پیدا می کنند قدردان شما خواهد بود.

     

    admin
    دوشنبه 26 خرداد 1399 - 14:43
    بازدید : 225
    برچسب‌ها :

    تعمیر یخچال فریزر پروفایل، موضوعی است که به آن می‌پردازیم و زوایای مختلف آن را بررسی می‌کنیم. این صفحه به شما کمک می‌کند که با نشانه‌هایی که بیان می‌کند به تعمیر یخچال فریزر پروفایل احتیاج دارید، آشنا شوید.

    admin
    يکشنبه 25 خرداد 1399 - 18:40
    بازدید : 244
    برچسب‌ها :

    نتایج تحقیقات نشان می دهد که غذای مفید است که حاوی ویتامین ضروری و مواد معدنی باشد که قدرت مغز را افزایش می دهد. مغز نیز مواد غذایی را از غذای مفید جذب می کند. مغز یک کودک به انرژی نیاز دارد.

     

    admin
    يکشنبه 25 خرداد 1399 - 18:38
    بازدید : 236
    برچسب‌ها :

    ماساژ درمانی یک تکنیک ورزشی جالب و ساده است که به سلامت و تسکین درد های عضلانی ناشی از آسیب های ورزشی، تصادف و... کمک میکند. ماساژ برای بخش های مختلف بدن مفید است. با انجام ماساژ مقدار خون بیشتری پمپاژ میشود و گردش خون راحت تر انجام میشود.

     

    admin
    يکشنبه 25 خرداد 1399 - 12:27
    بازدید : 259
    برچسب‌ها :

    با این روش لکه های میوه و توت را از بین ببرید.

    لکه های توت، بستنی های میوه ای و سبزیجات را می توان به راحتی با آب از بین برد.

    admin
    يکشنبه 25 خرداد 1399 - 12:26
    بازدید : 217
    برچسب‌ها :

    بره موم چیست؟ خواص دارویی بره موم ، یکی دیگر از فرآورده های کندوی عسل بره بوم است که ظاهری شبیه به و خواص دارویی فراوانی دارد . شکل آن خمیری و چسبناک و رنگش طیفی از سبز تا قهوه ای تیره را در بر می گیرد

     

    admin
    پنجشنبه 22 خرداد 1399 - 15:22
    بازدید : 223
    برچسب‌ها :

    ازدواج یکی از مهمترین بخش های زندگی است که نه تنها از نظر روحی بلکه از نظر فیزیکی نیز بر ما تاثیر می گذارد. بنابراین زمانی که شما به شریک زندگی تان جواب «بله» می دهید، باید منتظر تغییراتی باشید که در ادامه مطلب به آنها اشاره کرده ایم.

     

    admin
    پنجشنبه 22 خرداد 1399 - 15:21
    بازدید : 249
    برچسب‌ها :

    تولیدکننده کابینت ( ممبران و هایگلاس ترک و ایرانی، مبلمان اداری، پارتیشن، کمد دیواری، چارچوب و درب تمام چوب و روکش پی وی سی )

    دکوراسیون یک لغت فرانسوی بوده که معادل فارسی آن آذین بندی و یا آراستن می باشد. بر اساس تعریف کلی، دکوراسیون داخلی عبارت است از هماهنگ سازی طراحی شده به منظور زیباتر شدن رنگ ها، اشیا و دیگر تجهیزات داخلی منزل و یا محل کار به صورت کاملا هنرمندانه و اصولی. دکوراسیون داخلی مانند سایر هنرها دارای سبک مخصوص به خود می باشد، که بر اساس سلیقه و مد روز دستخوش تغییر و تحول می شود. به عبارتی معماری داخلی همان خلق فضاست به طوری که هم زیبا و هم کارآمد باشد. یک طراح داخلی باید با اصول و ارکان تخصصی معماری داخلی آشنا باشد. دکوراسیون داخلی حلقه ارتباط علم معماری و خلق فضا می باشد.

    admin
    دوشنبه 19 خرداد 1399 - 14:02
    بازدید : 241
    برچسب‌ها :

    کم یا بیش همه ما در طول زندگی تجربه مواجه با حلقه های سیاه دور چشم را داشته ایم، حلقه هایی که پس از روزها کم خوابی، خستگی فراوان، استرس یا حتی بدون دلیل روی صورت ما نقش می بندند. در این مقاله شما را با روش هایی ساده، خانگی و صد البته کارا برای از بین بردن این حلقه های سیاه آشنا کنیم.

     

    admin
    دوشنبه 19 خرداد 1399 - 14:01
    بازدید : 251
    برچسب‌ها :

    نانو فيلتراسيون NanoFiltration (NF) ، اندازه حفره های اين غشاها بين اولترافيلتراسيون UF و اسمز معکوس RO مي باشد. غشاهاي نانوفيلتراسيون براي تصفية آب شرب استفاده مي شوند و داراي خلل و فرج 001/0 تا mµ 002/0 و وزن مولکولي ناپيوسته (MWCO) حدود 200 دالتن هستند.

     

    admin
    شنبه 17 خرداد 1399 - 20:01
    بازدید : 206
    برچسب‌ها :

    آمار سایت

    آنلاین :
    بازدید امروز :
    بازدید دیروز :
    بازدید هفته گذشته :
    بازدید ماه گذشته :
    بازدید سال گذشته :
    کل بازدید :
    تعداد کل مطالب : 37
    تعداد کل نظرات : 0

    خبرنامه